Fandom

Wszystko o Poznaniu

Wędrowni Architekci

5411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Crop 1310630012wedrowni architekci.jpg

„Wędrowni Architekci” - stowarzyszenie założone w 2004 r. Jego członkami są głównie architekci, absolwenci, studenci oraz pasjonaci z Poznania i okolic. Wszystkich łączy zamiłowanie do architektury, którą w swoich działaniach starają się zachowywać i promować, pokazując jej zalety oraz pomagając niwelować jej wady. Praca stowarzyszenia polega zarówno na działaniach praktycznych, takich jak pomoc w remontach, przy opracowywaniu projektów oraz budowaniu jak i na organizowaniu warsztatów, wystaw, festynów, pomagających zrozumieć lokalną architekturę i docenić jej wartość, szczególnie wśród jej użytkowników. Obecnie zajmują się głównie architekturą drewnianą, szachulcową i tzw. ekologiczną, zagadnieniami związanymi z rozwojem zrównoważonym oraz edukacją.

Osiągnięcia

„Wędrowni Architekci” są autorami zwycięskiej pracy na projekt zagospodarowania przestrzeni południowej części Śródki w Poznaniu wraz z programem funkcjonalno-przestrzennym w konkursie zorganizowanym przez Wydział Urbanistyki i Architektury oraz Wydział Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Poznania.

Linki zewnętrzne

Strona internetowa stowarzyszenia

Kuknij tyż na...

Losowa wiki