Fandom

Wszystko o Poznaniu

Piotr Śruba

5425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Piotr sruba.jpg

Piotr Śruba

Solidarni-z-lokatorami-poznan.jpg

Plakat Solidarni z Lokatorami

Poznański "czyściciel kamienic". Zajmuje się nakłanianiem lokatorów kamienic do zmiany adresu zamieszkania. Usługi świadczy głównie dla firmy developerskiej Fabryka Mieszkań i Ziemi. Jest postacią kontrowersyjną, głównie ze względu na stosowane metody perswazji (zastraszanie i szantaż, wywieszanie wstęg pogrzebowych, odłączenie mediów (wody, gazu, telefonów, kanalizacji i prądu), podrzucanie padliny, skuwanie tynków, zalewanie mieszkań, wypuszczanie szczurów i insektów, itd.).

Ofiarami Śruby padli m.in. mieszkańcy kamienic przy Stolarskiej, Strusia, Długiej, Niegolewskich, Piaskowej , Małeckiego.

Wydarzenia związane z walką lokatorów zamieszkałych przy ulicy Stolarskiej dokumentuje film zrealizowany przez grupę Kontrplan film pt. "Lokatorzy na sprzedaż".

W dniach 14 do 17 marca 2013 odbyła się akcja "Solidarni z lokatorami" polegająca na wsparciu organizowanej przez Wielkopolskie Stowarzyszenie Lokatorów (WSL) zbiórki publicznej funduszy przeznaczonych na obronę i pomoc prawną "dla ofiar czyścicieli poznańskich kamienic".

Reportarz

Piotr Śruba w asyscie policji włamuje się do cudzego mieszkania04:34

Piotr Śruba w asyscie policji włamuje się do cudzego mieszkania

Kuknij tyż na...

Losowa wiki