FANDOM

Kopiec Wolności i Malta-Ski Poznań RB1

Stok Malta Ski

52° 23.998' N 16° 58.776' E

Plan-malta-ski

Malta Ski - całoroczne centrum rekreacyjne na południowym brzegu Jeziora Maltańskiego, na zboczu Kopca Wolności, otwarte 21 lutego 1993 r.

Rekreacja

Znajdują się tu m.in.:

  • Letni Tor Saneczkowy „Pepsi” - usytuowany na stoku kopca to kilkusetmetrowe (530 m) zjazdy malowniczo wijącą się, stalową rynną na specjalnie przygotowanych wózkach imitujących sanki. Maksymalna prędkość, jaką osiągnąć mogą umieszczone na maleńkich kółeczkach saneczki to aż 50km/h. Tor wyposażony jest w urządzenie wyciągowe.
  • 452c7a49

    Kolejka górska Adrenaline

    Kolejka Górska „Adrenaline” - tor kolejki zbudowany na filarach, nad istniejącym torem saneczkowym ma 500 metrów długości, prowadzi licznymi zakrętami i pętlą zakręconą 360 stopni. Kolejka Górska Adrenaline to tzw. alpine coaster czyli młodsza siostra kolejki górskiej. Wagoniki rozwijają prędkość do około 40 km/h.
  • Stok narciarski o długości 150 m i szerokości od 15 do 30 m. Na szczyt można dostać się za pomocą wyciągu krzesełkowego lub talerzykowego, przeznaczony jest dla doświadczonych narciarzy i snowboardzistów.
  • Stok narciarski o wymiarach 30 × 30 m i nachyleniu 14° na którego szczyt można wjechać niewielkim wyciągiem talerzykowym przeznaczony dla najmłodszych miłośników sportów zimowych.
  • Mini Golf - 18 dołków, o różnym stopniu trudności, rozmieszczonych na powierzchni ponad 3000 m.
  • Pontony - siedemdziesięciometrowy zjazd pontonem po stoku narciarskim.
  • Kino-letnie-malta-repertuar1

    Kino letnie Malta

    Kino Letnie MALTA SKI - jego widownia, zlokalizowana przy stoku narciarskim, w ogródku gastronomicznym, pomieścić może ponad 300 osób. Spory ekran o wymiarach 10,5 x 4,5m oraz nagłośnienie w systemie Dolby Surround. Wstęp jest bezpłatny.

Galeria

Linki zewnętrzne