FANDOM

Gramajda - logo

Logo stowarzyszenia

Poniedziałkowe spotkania w gramajdzie

Poniedziałkowe spotkania z grami planszowymi

Gramajda na Pyrkonie

Gramajda na Pyrkonie

Grmajda - Polcon 2011

Gameroom organizowany przez Gramajdę na Polconie 2011

Gramajda - poznański klub miłośników gier planszowych.

Nazwa

Oryginalne znaczenie słowa „gramajda” ma niewiele wspólnego z działalnością stowarzyszenia. Jednak zostało wybrane na nazwę ze względu na oczywiste skojarzenie ze słowem „gra” oraz odrobinę mniej oczywiste, z Poznaniem.

Działalność

Planszówkowe poniedziałki

Gramajda organizuje cotygodniowe spotkania w klubie Alibi. Między godziną18:00 a 24:00 lokal wypełnia się fanami gier planszowych. Na każdym spotkaniu na gości czekają liczne liczne gry, udostępniane z prywatnych kolekcji członków klubu. Często sami goście przynoszą swoje planszówki, szukając chętnych do wspólnej gry. Osobom niezorientownym w temacie pozostali uczestnicy chętnie doradzą jaki tytuł wybrać oraz wytłumaczą zasady.

Na pojedyncze spotkanie przychodzi przeważnie około 30 osób, jednak liczba grających potrafiła dojść nawet do 70. Uczestnicy spotkań są najczęściej w wieku od 18 do 30 lat.

Wejście na spotkania jest bezpłatne.

Planszówkowe wsparcie na targach gier, Pyrkonie, Polkonie i innych.

Gramajdowicze regularnie wspierają targi i konwenty miłośników fantastyki organizując gamerooms, czyli miejsca przeznaczone na rozgrywki gier planszowych.

Pozostałe

Klub organizuje liczne turnieje, wyjazdy czy weekendowe atrakcje. Członkowie klubu również umieszczają na stronie stowarzyszenia recenzje gier.

Kuknij tyż na...

Losowa wiki