Fandom

Wszystko o Poznaniu

Fundacja Ad Arte

5411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Potato.jpg

Co za gemela! Trza to ruk cuk porychtować!

Artykuł nie ma poprawnego formatowania treści, prawdopodobnie brakuje wielu linków i poprawnego podziału na sekcje. Popraw go, żeby inni mogli łatwo z niego korzystać.

Fundacja Ad Arte.jpeg
Powstała w 2003 roku Fundacja Edukacji Kulturalnej "Ad Arte" jest organizacją o wszechstronnym zakresie działalności - począwszy od festiwali filmowych, przez realizację wystaw, koncertów i imprez klubowych, po oprawę graficzną i audiowizualną wszystkich przedsięwzięć.

Fundacja realizuje swoje działania głównie na terenie Poznania, choć nie brak w jej dorobku projektów o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym.

Fundacja specjalizuje się w popularyzowaniu krótkich form filmowych organizując regularnie ich pokazy w kilkunastu miastach na terenie całego kraju. Jest polskim przedstawicielem Festiwalu Future Shorts, będącego obecnie największą na świecie platformą prezentacji i promocji krótkiego kina.

"Ad Arte" jest również organizatorem polskiej edycji Międzynarodowego Festiwalu Betting on Shorts, odbywającego równolegle w kilku miastach europejskich m.in. w: Atenach, Barcelonie, Londynie, Paryżu i Sztokholmie.

Kolejnym istotnym projektem zainicjowanym i rozwijanym przez fundację jest Festiwal Filmów o Miłości odbywający się od 2004 roku w miastach całej Polski.

W 2009 roku Fundacja wystartowała ze swoim autorskim projektem - Festiwalem Polskich Filmów Krótkometrażowych Short Waves. Pokazy Festiwalowe miały miejsce w 31 miastach, w 28 w Polsce oraz w Berlinie, Dublinie oraz Londynie.

Fundacja Ad Arte realizuje wiele projektów we współpracy z uznanymi organizacjami, zarówno prywatnymi, jak i pozarządowymi. Dzięki temu stale poszerza zakres swojej działalności w Polsce i za granicą.

Fundacja współpracuje z Wyższą Szkołą Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu, między innymi organizując cykle projekcji w ramach Dyskusyjnego Klubu Filmowego Filmokrąg. Wspólnie z Miejskim Biurem Wystaw Artystycznych w Lesznie Fundacja realizuje tam projekt "Oblicza Kina". Ad Arte jest partnerem Objazdowego Festiwalu Prawa Człowieka w Filmie Watch Docs organizowanego przez Fundację Helsinską.

Fundacja jako jedna z nielicznych w Polsce zajmuje się promocją vj-ingu, sztuki miksowania na żywo obrazów i łączenia powstałych w ten sposób wizualizacji z muzyką. VJ-ing stanowi główny element Międzynarodowego Festiwalu Nowych Zjawisk Audiowizualnych VIVISESJA. Festiwal prezentuje wybrane zjawiska powstające na styku sztuki, nowych technologii i popkultury. Poza prezentacjami VJ-ingu składa się z projekcji, wystaw, warsztatów, multimedialnych instalacji, koncertów, oraz spotkań z twórcami i animatorami kultury.

Kuknij tyż na...

Losowa wiki