FANDOM

2011-10-08 14-35-47 546

52° 24.291' N 16° 55.583' E

IMAG0328
IMAG0323

Restauracja powstała około 2002 roku, założona przez entuzjastów meksykańskiej kultury i kuchni. Łączy w sobie tradycyjny dla Ameryki Centralnej wystrój ze starannie dobranym menu. Oprócz różnorodnych potraw oferuje również organizację imprez firmowych i wesel. W przyszłości planowane jest również rozpoczęcie wydarzeń tanecznych.

Lokalizacja

Restauracja posiada aktualnie dwa lokale, jeden przy ulicy Piekary 17, natomiast drugi w Kinepolis przy ulicy Bolesława Krzywoustego 72.

Menu

Oferuje klasyczne potrawy meksykańskie pokazując doświadczenie jego twórców. Liczne i różnorodne promocje sprawiają, że w łatwy sposób można sprawdzić całość oferowanego przez restauracje menu. Aktualna promocja zakłada wybór spośród trzech różnych dań i dotyczy ona studentów (w środy do 16:00) oraz danie dnia. Lokale uczestniczą również w programie lojalnościowym Koala Stars.

Atmosfera

Bardzo miła obsługa i klimat stworzona przez odpowiedni koncepcyjny wystrój oraz muzykę, która bezpośrednio odwołuje się do tradycji Meksyku.

Lokal posiada również duży, dostępny latem ogródek. W ogrodzie znajduje się muszla koncertowa, a kasztanowce chronią zarówno przed słońcem jak i widokiem szarych bloków na Świętym Marcinie.

Historia

Lokal istnieje od początku lat 20. Pierwotnie zajmowała go, popularna w tamtym okresie, restauracja Palais de Danse.

Kontakt

ul. Piekary 17, Poznań, tel. 61 8526101

Strona www Czerwone Sombrero