Fandom

Wszystko o Poznaniu

Cocorico

5411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Logo.jpg

52° 24.415' N 16° 56.032' E

Coco.jpg
Coco3.jpg
Restauracja i kawiarnia Cocorico od ponad 10 lat jest częstym miejscem spotkań wielu Poznaniaków. Znane ze swojego wyjątkowego ogródka oraz francuskiego klimatu jawi się jako miejsce, w którym czas płynie wolniej. Od 2010 działa nie tylko jako kawiarnia, ale również restauracja.

Lokal

Restauracja i kawiarnia Cocorico mieści się w zabytkowej kamienicy, przy jednej z najpiękniejszych uliczek Starego Rynku, ul. Świętosławskiej 9, w sąsiedztwie zabytkowego kościoła farnego. Kamienica została zaprojektowana i zbudowana przez słynnego architekta Antoniego Höhne w 1780 roku. Wnętrza podzielone są na dwie osobne części oddzielone urokliwym, zielonym patio.

Cocorico łączy styl empire z nastrojem kawiarni paryskich z końca XIX wieku.

Menu

Restauracja

Kuchnia Cocorico jest kuchnią autorską zmieniającą się sezonowo. Opiera się na świeżych i lokalnych produktach, z których tworzone są tradycyjne dania w nowoczesnym stylu. Właściciele inspirują się kuchnią francuską, łącząc nie tylko różnorodne składniki, przyprawy i smaki, ale także sposoby ich przygotowania i podania.

Kawiarnia

W menu kawiarni kluczową rolę odgrywają ciasta wypiekane na miejscu, wśród których największą popularnoscią cieszą się owocowe tarty, sernik z morelami oraz szarlotka. Jednocześnie Cocorico znane jest z pysznych śniadań oraz rozmaitych sałatek i prawdziwie franckuskich naleśników.

Cocorico jest idealnym miejscem na romantyczną kolację, spotkanie firmowe i okolicznościowe przyjęcie.

Ciekawostki

Kontakt

Cocorico Café & Restaurant
ul. Świętosławska 9/1
61-840 Poznań

  • tel.: 061 8529 529
  • cafe@cocorico.pl
  • restaurant@cocorico.pl

Strona oficjalna: www.cocorico.pl

Profil na Facebooku

Profil na portalu stoliczku.pl

Godziny otwarcia: Pon - Niedz.: 10:00 - 23:00

Galeria zdjęć

Kuknij tyż na...

Losowa wiki