Fandom

Wszystko o Poznaniu

Artemis Tawerna Grecka

5425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Artemis wizytówka.jpg

Logo restauracji

52° 24.582' N 16° 56.045' E

Wejście do Tawerny Artemis.jpg

Artemis Tawerna Grecka - przytulna grecka restauracja, zajmująca dwupoziomowy lokal w kamienicy przy ulicy Wronieckiej 21. Restaurację prowadzi polsko-greckie małżeństwo, oddając klimat greckiej kuchni.

Lokal

Artemis zajmuje parter, odrestaurowaną piwnicę secesyjnej kamienicy oraz zamknięty ogródek. Wystrój jest utrzymany w klasycznych greckich barwach, żywych kolorach i przyozdobiony płaskorzeźbami nawiązującymi do antycznej Grecji.

Restauracja wychodzi na przestronny ogródek nawiązującym klimatem do greckiej mariny z prawdziwym greckim grillem. Co ciekawe, dzięki zadaszeniu grill dostępny jest cały rok.

Historia

Lokal został otwarty w 2008 roku. W 2010 r. znalazł się w programie TVN - „Kuchenne Rewolucje Magdy Gessler” . Od tego czasu stał się rozpoznawalnym i chętnie odwiedzanym miejscem na poznańskiej Starówce.

W 2011 roku powstała filia restauracji na Starym Rynku w Toruniu.

Informacje dodatkowe

  • Lokal nie oferuje dostępu do wi-fi.
  • Lokal oferuje szeroką gamę dań wegetariańskich.
  • Lokal jest czynny codziennie w godzinach 13:00 - 22:00

Menu

W restauracji serwowane są wyłącznie dania greckie. Na menu składa się szeroki wybór przekąsek, zup, sałatek, dań mięsnych, jaki i opartych o owoce morza.

Specjalnością restauracji są grilowane owoce morza oraz tradycyjna wołowina grecka „Stifado”.

Restauracja oferuje szeroki wybór win oraz zimnych napojów.

Galeria

Kuknij tyż na...

Losowa wiki